FAQ

FAQ

Co zrobić aby podjąć współpracę z SOUVRE POLSKA?

Jeśli ktoś przedstawił Tobie możliwości jakie daje SOUVRE POLSKA to skontaktuj się z tą osobą w celu dokonania rejestracji i przekazania niezbędnych informacji.

Jeśli nie masz osoby, która mogłaby dokładnie przekazać Tobie niezbędne informacje to możesz dokonać rejestracji samodzielnie, a nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z najbliższym Partnerem odpowiadającym za współpracę w Twoim regionie, aby mógł się z Tobą skontaktować i przekazać potrzebną Tobie wiedzę.

Jak mogę zarejestrować się w SOUVRE POLSKA?

W celu uzyskania statusu członka Klubu Souvre Internationale należy postępować zgodnie z poniższymi etapami:

  • Wybierając rejestrację on-line w SOUVRE POLSKA należy postępować zgodnie ze wskazówkami na stronie www.souvre.pl (w zakładce Zarejestruj się). Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól zostanie wysłany, na wskazany podczas rejestracji przez Państwa adres e-mail, link aktywacyjny. Klikając na ww. link Państwa rejestracja w Klubie SOUVRE zostaje uznana za zatwierdzoną. W tej sytuacji nie ma obowiązku wypełniania i przesyłania do SOUVRE POLSKA papierowej wersji Wniosku o rejestrację
    Jeżeli nie znają Państwo żadnego Partnera SOUVRE POLSKAE należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu (52) 358 15 00 lub wysyłając e-mail na adres: bok@souvre.pl. Nasi Konsultanci umówią Państwa, w dogodnym terminie, na spotkanie wprowadzające z przydzielonym Promotorem.

Jak złożyć reklamacje?

SOUVRE POLSKA dba o doskonałą obsługę swoich Partneróww, a także o perfekcyjną jakość oferowanych przez siebie produktów i usług. Pomimo dbałości o najdrobniejszy element produktów, sporadycznie zdarzają się reklamacje. Jeżeli zauważą Państwo jakąkolwiek wadę otrzymanego od nas produktu bądź chcą Państwo złożyć reklamację na usługę świadczoną przez SOUVRE POLSKA lub podmioty powiązane z SOUVRE POLSKA, należy niezwłocznie zgłosić ją do Biura Obsługi Klienta. Partnerzy SOUVRE POLSKA mogą skorzystać z formularza on-line REKLAMACJE, dostępnego w Strefie Partnera. Można również zgłosić reklamację telefonicznie pod numerem (52) 358 15 00, fax: (52) 358 15 04 oraz wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@souvre.pl.

Ważne, aby bez względu na wybraną formę zgłoszenia reklamacji, dołączyć skan wypełnionego formularza reklamacyjnego, podpisany protokół szkody (reklamacje jakościowe) oraz czytelne zdjęcie wskazujące powód składania reklamacji.

Dokładne informacje odnośnie reklamacji są zawarte w Regulamin swiadczenia uslug droga elektroniczna.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie na nasze produkty można złożyć, wyłącznie po zarejestrowaniu się na stronie internetowej www.souvre.pl, w sklepie internetowym SOUVRE POLSKA. Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (52) 358 15 00 oraz drogą e-mailową: zamowienia@souvre.pl.

W jaki sposób mogę zmienić swój status Odbiorcy na status Polecającego?

Status Odbiorcy można zamienić na status Polecającego poprzez zakup Testera Kuracji Kolagenowych (M0002) lub Zestawu Marketingowego MINI (M0022 + wymagane 99,90 punktów) - od Partnera, swojego Promotora lub ze sklepu internetowego SOUVRE POLSKA i uzupełnienie w swoim profilu Odbiorcy numeru ww. Zestawu Marketingowego. Od tego momentu posiadając status Partnera jest możliwe budowanie własnej sieci konsumencko-sprzedażowej SOUVRE POLSKA.

Jak zarejestrować nową osobę?

Zarejestrowanie Kandydata na członka Klubu SOUVRE możliwe jest poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.souvre.pl lub za pomocą Aplikacji Mobilnej Souvre, a także telefonicznie poprzez zgłoszenie takiej osoby do Konsultanta Biura Obsługi Klienta SOUVRE POLSKA: (52) 358 15 00.

Jak mogę otrzymać prowizję wypracowaną z SOUVRE POLSKA?

Prowizja otrzymana za obrót, jaki dokonała Twoja sieć zakupowa naliczana jest do 10-tego dnia (włącznie) miesiąca, następującego po miesiącu w którym dany obrót został wygenerowany.

Można ją:

  • wykorzystać jako rabat do 90% na zakup produktów ze sklepu SOUVRE POLSKA;
  • wypłacić na konto na podstawie Akcji Promocyjnej - umowa zlecenie (dotyczy tylko osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej);
  • wypłacić na konto poprzez wystawienie SOUVRE POLSKA odpowiedniej faktury VAT zgodnej z naliczoną prowizją za usługę marketingową (dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą i posiadającej wymagane kody PKD).

Szczegóły wypłacania oraz rozliczania prowizji znajdziesz w Folderze Marketingowym, oraz Regulaminie Klubu Souvre Internationale..

Na czym polega współpraca z SOUVRE POLSKA?

SOUVRE POLSKA wykorzystuje marketing społecznościowy jako innowacyjny kanał wprowadzenia produktów na rynek. Prowadzi to do ominięcia klasycznych punktów, salonów sprzedaży w centrach handlowych, dzięki czemu pomniejszone zostały stałe koszty, a w efekcie końcowym udało się doprowadzić do wprowadzania produktów o bardzo wysokiej jakości i skuteczności, w bardzo przystępnych cenach.

Największą jednak zaletą jest fakt, że oprócz ominięcia znanej wszystkim drogi dystrybucji zastosowano inną formę reklamy - marketing społecznościowy.

Polega to na tworzeniu sieci zakupowej dla firmy poprzez rejestrowanie nowych użytkowników do platformy SOUVRE POLSKA, którzy będą dokonywać zakupów dla siebie, bliskich lub znajomych. W efekcie końcowym dzięki Tobie powstaje nowy obrót dla firmy, z którego zyskami SOUVRE IPOLSKA dzieli się właśnie z Tobą i Twoją siecią zakupową. Dodatkowo otrzymujesz kolejną możliwość zarabiania polegającą na odsprzedaży produktów, gdyż rejestrując się do platformy masz dostęp do produktów ze zniżką ok. 30%, więc pokazując je innym możesz zyskać marżę aż do 43%.

Aby poznać szczegóły powyższych możliwości przejdź do:

Czy po rejestracji osoba jest do czegoś zobowiązana?

Po dokonaniu rejestracji oraz nabyciu Zestawu Marketingowego lub Zestawu Marketingowego MINI, osoby nie są do niczego zobowiązane. Każda z osób może dokonywać zakupów produktów dostępnych w sklepie internetowym, zarabiać na marży lub na rejestrowaniu kolejnych użytkowników do SOUVRE POLSKA, ale nie musi. Nie ma żadnych przymusów. W sytuacji, gdy osoba nie dokona dowolnego zakupu (punktowego lub niepunktowego) w okresie 12 miesięcy to wówczas konto zostaje usunięte (jest traktowane jako nieaktywne), a osoba NIE ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji. Dokonanie zakupu dowolnego produktu w danym miesiącu (punktowanego lub niepunktowanego) wydłuża okres aktywności konta o kolejne 12 miesięcy od daty zrobienia zakupów.

Szczegóły wypłacania oraz rozliczania prowizji znajdziesz w Folderze Marketingowym, oraz Regulaminie Klubu Souvre Internationale. .

Czym SOUVRE POLSKA różni się od innych firm z branży?

  • Posiada w ofercie w 100% naturalny (trudno dostępny) kolagen.
  • Oferta SOUVRE INTERNATIONALE to połączenie produktów codziennego użytku oraz produktów klasy Premium, dzięki czemu każdy znajduje coś dla siebie.
  • Managerowie SOUVRE POLSKA, jako jedni z nielicznych dzięki wypracowanemu systemowi potrafią tworzyć prawdziwych liderów również z osób, które nigdy nie miały żadnego doświadczenia w pracy z ludźmi.

Czym różni się status Odbiorcy od Polecającego?

Odbiorca:

  • Rabat ok. 20% na wszystkie produkty;
  • Brak możliwości budowy sieci;
  • Brak możliwości udziału w programach motywacyjnych.

Polecający/Sprzedawca/Przedsiębiorca:

  • Rabat ok. 30% na wszystkie produkty;
  • Możliwość budowy sieci i zarabiania od 1 do 38% z jej obrotu;
  • Możliwość udziału w programach motywacyjnych jak np. AUTO-MOTYWACJA, ADRENALINA Z SOUVRE i wielu innych.

Co to jest Zestaw Marketingowy MINI?

Zestaw Marketingowy MINI SOUVRE INTERNATIONALE, to jedno z niezbędnych narzędzi, które każdy Partner może nabyć, aby móc skutecznie promować produkty oraz współpracę z Nami. Obecnie w Sklepie dostępny jest Zestaw Marketingowy MINI (M0021 i M0022) który zawiera:

  • 1 x Folder Kolagenowy;
  • 1 x Folder Środki Czystości;
  • 1 x Folder Pielęgnacja Ciała;
  • 1 x Folder Perfumeryjny;
  • Cennik;
  • Wniosek o rejestrację;
  • Kartkę Powitalną.

Jaki jest czas dostarczania przesyłek?

Od momentu złożenia zamówienia firma SOUVRE POLSKA ma prawo wysłać paczkę max. w ciągu 3 dni roboczych, jednakże dokonuje wszelkich starań, aby każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godz. 8:00, zostało wysłane jeszcze tego samego dnia, a doręczenie nastąpiło już w kolejnym dniu roboczym. Maksymalny czas dostawy wynosi 14 dni roboczych.

Jakie są sposoby zapłaty za przesyłkę?

Za przesyłkę można płacić na 3 sposoby:

  • Przelew z góry (poprzez usługę Przelewy24);
  • Karta kredytowa;
  • Płatność przy odbiorze (przy dostarczeniu przesyłki przez kuriera).

W jaki sposób dostarczane są przesyłki i jak mogę śledzić ich dostawę?

Przesyłki SOUVRE POLSKA dostarczane są do naszych Partnerów poprzez trzech operatorów: GLS, Pocztex oraz InPost. Poniżej prezentujemy formy oraz koszty dostawy, przy uzyskaniu za jednorazowe zamówienie od 0,00  punktów do 499,99 punktów:

Płatność za pobraniem
Kurier GLS - 10,90 PLN
Kurier Pocztex - 11,90 PLN

Płatność on-line
Kurier GLS - 11,90 PLN
KurierPocztex - 11,90 PLN
InPost - 11,90 PLN

SOUVRE POLSKA oraz firmy kurierskie umożliwiają śledzenie przesyłek poprzez następujące strony internetowe (należy podać jedynie numer swojej przesyłki):
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek InPost: https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke Pocztex: http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

Dodatkowo taka opcja jest dostępna na stronie www.souvre.pl w zakładce historia zamówień.

Jeżeli za jednorazowe zamówienie uzyskali Państwo od 500,00 punktów lub zakupili Państwo podczas jednego zamówienia 18 sztuk Testerów Kuracji Kolagenowych lub Zestawów Marketingowych są Państwo zwolnieni z pokrywania kosztów dostawy zamówionych produktów.

Koszt przesyłki przy zamówieniu dowolnej Kuracji Kolagenowej (podczas rejestracji) jest darmowy. 

Kto to jest Promotor?

Promotor jest osobą, do której rejestrujemy się bezpośrednio w sieci konsumencko-sprzedażowej.

Co to jest Tester Kuracji Kolagenowych?

Tester Kuracji Kolagenowych SOUVRE INTERNATIONALE, to jedno z niezbędnych narzędzi, które każdy Partner może nabyć, aby móc skutecznie promować produkty oraz współpracę z Nami. Poniżej prezentujemy zawartość Testera Kuracji Kolagenowych M0001/ M0002:

- próbka kolagenowego Żelu do mycia twarzy (CP0012),

- próbka kolagenowej Odżywki wzmacniającej (CP0011),

- próbka kolagenowego Szamponu wzmacniającego (CP0010),

- próbka Kolagenu Platinum (CP0001),

- próbka Kolagenu Graphite (CP0007),

- próbka kolagenowego Kremu na dzień (CP0002),

- próbka kolagenowego Kremu na noc (CP0003),

- próbka Serum kolagenowego z wit. i A+E (CP0008),

- 1 folder produktowy (M0003),

- 1 folder kolagenowy (M0020)

- 1 folder marketingowy (M0004),

- umowa, cennik, wkładki kolagenowe i wniosek o rejestrację.

Zawartość zestawu pozwoli na przetestowanie aż 3 kuracji kolagenowych: Kuracji Przeciwzmarszczkowej Na Dzień, Kuracji Nocna Regeneracja Twarzy oraz Kuracji Zdrowe Włosy. Profesjonalna prezentacja produktowa nie może odbyć się bez próbek pozwalających na poznanie wyjątkowych właściwości naszej flagowej linii kolagenowej. 

Czym jest Volume Pack?

Jeśli chcesz zakupić produkty marki SOUVRE INTERNATIONALE w wyjątkowej cenie, a jednocześnie interesuje Cię szybki i pewny zarobek, to Volume Packi adresowane są właśnie dla Ciebie. Kupowanie Volume Packów pozwala zwiększyć obroty grup nawet o 200%. Z kolei realizacja programu Skuteczna Rejestracja na Volume Pack pozwala na otrzymanie wynagrodzenia aż z 3 źródeł finansowych. Szczegóły w Strefie Partnera.

W ofercie Souvre znajdują się trzy rodzaje Volume Packów:

  • Duży  Volume  Pack - w  skład  którego  wchodzą  wybrane produkty kolagenowe,  suplement   diety,   kosmetyki   do   pielęgnacji   ciała,   perfumy   z   Linii Kontynentalnej oraz środki czystości,
  • Kolagenowy  Volume  Pack - zawiera  m.in. produkty  wchodzące  w  skład  Kuracji  Szybki  Efekt  oraz  Kuracji Przeciwzmarszczkowej Na Dzień,
  • Mały  Volume  Pack – składa się z wybranych kosmetyków kolagenowych,  produktów  do  pielęgnacji  ciała,  perfum  z  Linii  Francuskiej  oraz  środków czystości.